Voorlichtingsbijeenkomsten

Donderdag 8 juni 2006
De Stichting Incident Management Nederland organiseert op 26, 27 en 28 juni 2006 voorlichtingsbijeenkomsten in verband met de komende aanbesteding.

De bijeenkomsten hebben tot doel om informatie te geven over de opzet van de aanbesteding. Er zal een presentatie worden gegeven waarin de eisen aan de offerte en de inrichting van de gunningsprocedure uiteen worden gezet. Daarnaast zal door de firma EAL informatie worden verstrekt over het aanrijdtijdensysteem waarmee de Stichting vanaf 1 april 2007 zal werken. Er is vanzelfsprekend gelegenheid tot het stellen vragen.

De bijeenkomsten vinden plaats op de volgende locaties:

Van de kant van de Stichting IMN zullen aanwezig zijn:

De bijeenkomsten duren van 19.30 uur tot en met 21.30 uur.
Wij kunnen u vanaf 19.00 uur ontvangen.

Er zal tijdens deze bijeenkomsten geen informatie worden verstrekt die niet ook eerder bekend is gemaakt in de aanbestedingsdocumenten.

De presentaties van de voorlichtingsavonden kunt u hier dowloaden:

1. Toelichting aanbesteding (download)
  2. Aanrijdtijdensysteem (download)
  3. Momo vourtuig unit (download)