Sarah el Miligi nieuwe IM-coördinator Stichting IMN

Maandag 31 maart 2014 Sarah El Miligi nieuwe IM-coördinator Stichting IMN
Sarah el Miligi wordt op 1 april 2014 de nieuwe IM-coördinator van de Stichting IMN. Zij treedt daarmee in de voetsporen van Michel de Korte die de functie sinds 1 juli 2009 vervulde. Michel de Korte blijft tot het einde van het jaar beschikbaar om Sarah bij de uitvoering van haar werkzaamheden te ondersteunen.

De IM-coördinator van de Stichting IMN speelt een belangrijke rol in het onderhouden van contacten met politie, Rijkswaterstaat, ANWB en andere partners van de Stichting IMN. Zij bezoekt de verschillende regionale IM-vergaderingen en is verantwoordelijk voor de afhandeling van klachten.

Sarah el Miligi was in de afgelopen jaren de meewerkend voorman van het team van Allianz Global Assistance ("AGA") dat verantwoordelijk is voor het afhandelen van LCM-meldingen. Sarah is 33 jaar en werkt sinds 2006 voor AGA. Daarvoor was zij werkzaam als schadebehandelaar bij Dorsman Assurantiën en als planner bij Sleep- en Takeldienst Vrolijk.