Nieuwe IM-coördinator voor Stichting IMN

Dinsdag 11 september 2018
Jenny Nyklicek - ten Berge wordt op 1 oktober 2018 de nieuwe IM-coördinator van de Stichting IMN. Zij volgt Annelies Bogaards op die in september begint met een masteropleiding Educatie in de Taal- en Cultuurwetenschappen. Jenny zal namens de Stichting IMN contacten onderhouden met wegbeheerders, politie, alarmcentrales en bergingsbedrijven. Daarnaast zal zij het secretariaat van de Stichting IMN ondersteunen.

Jenny Nyklicek - ten Berge

Jenny Nyklicek - ten Berge nieuwe IM-coördinator voor Stichting IMN

Jenny Nyklicek - ten Berge werkt sinds 2005 op de alarmcentrale van Allianz Global Assistance ("AGA"). Toen AGA in 2009 de verantwoordelijkheid kreeg voor de exploitatie van het Landelijk Centraal Meldpunt ("LCM") van de Stichting IMN, was zij lid van het team dat deze nieuwe activiteit op poten moest zetten. Ook op dit moment is zij nauw betrokken bij de uitvoering van het LCM. Jenny studeerde economie aan de Universiteit van Utrecht.