Peter Varenkamp nieuwe voorzitter Stichting IMN

Donderdag 14 juli 2022
Peter Varenkamp is op 7 juli gekozen als nieuwe voorzitter van de Stichting IMN. Hij volgt Ryan Florijn op die de voorzittersrol sinds 2017 vervulde. Peter Varenkamp is sinds 2011 algemeen directeur van de VHD en trad in 2012 toe tot het bestuur van de Stichting IMN. Hij was in de afgelopen tien jaar binnen het bestuur verantwoordelijk voor contractering en kwaliteitsbeheer van het landelijke netwerk van bergingsbedrijven van de Stichting IMN.

Peter Varenkamp nieuwe voorzitter Stichting IMN

Peter Varenkamp was eerder werkzaam bij Arag, Achmea en PGGM en maakte meer dan tien jaar deel uit van de directie van Aegon. Hij is als ondernemer tevens actief in de productie en verkoop van LED - verlichting. Hij begon zijn loopbaan als eerste luitenant bij de Koninklijke Landmacht. Van 2014 tot en met 2019 was hij voorzitter van de Raad van Advies van voetbalvereniging IJsselmeervogels. Binnen de Gemeente Bunschoten spande hij zich bij meerdere stichtingen in voor behoud van het plaatselijke erfgoed.